Krops­behandlinger

Luksus kropsbehandling

850 kr. (75 min.)

Forkæl din hud og dine sanser med en beroligende og afstressende kropsbehandling med kvalitetsprodukterne fra vores plantebaserede hudplejeserie, Kalahari. Dine sanser stimuleres, din hud gennemfugtes og revitaliseres.

Hele kroppen masseres med exfoliering og olie, der fjerner de døde hudceller og efterlader huden dejlig blød. På ryggen påføres en lækker lermaske, som både renser og giver masser af fugt og næring til huden. Til sidst afsluttes med en fugtgivende creme.

Alt i alt ca. 75 min. ren forkælelse og pleje af din krop. 100% nydelse fra top til tå. Din hud vil stråle og føles stimuleret, frisk og silkeblød.

Cryoterapi

395 kr.

Det kolde gys - 3 minutters effektiv detox

Cryoterapi eksponerer kroppen for lufttemperaturer under -100° til -194°. En banebrydende og effektiv måde at udløse kroppens selvhelbredende mekanismer på. Samme positive effekter som ved vinterbadning. Efter endt behandling strømmer iltet og renset blod tilbage til organer, hud og muskler. Huden tilføres frisk næring og bliver fastere og smidigere, og cellulitis (appelsinhud) reduceres. En sand oplevelse af velvære!

Vores Cryoterapimaskine er medicinsk registreret udstyr med dokumenteret effekt, anerkendt og testet som en af de allerbedste på markedet.

Hydromassage

300 kr. (20 min.)

Massage med vand lindrer skånsomt muskelspændinger, hovedpine, kroniske smerter... uden du bliver våd. Afstressende, afslappende og et tiltrængt pusterum.

I århundreder har varme kilder været brugt til at afhjælpe smerter. Aquai Hydromassage er direkte oversat 'tør vandmassage' og kan sammenlignes med et spabad, hvor varme vandstråler med højttryk masserer musklerne og får dem til at slappe af. Smerter og inflammation mindskes, og cirkulationen forbedres.